Logo Incura EPD software voor professionals in de zorg

Word jij onze nieuwe medewerker Customer Support in Haarlem?

Bij ons geef je geen antwoorden op basis van een script. Elke vraag is weer een nieuwe puzzel waar jij samen met de zorgprofessional een antwoord op zal moeten proberen te vinden.  

Vind je het leuk om nooit uitgeleerd te zijn en jezelf constant te ontwikkelen, en daarnaast veel waardering te krijgen van zorgprofessionals die dankzij jou hun tijd aan zorg kunnen besteden in plaats van hun administratie? 

Dan zit je bij ons helemaal op je plek. Je behandelt de meest uiteenlopende vragen per telefoon en e-mail. Met al je flair leg je onze klanten uit hoe zij efficiënter gebruik kunnen maken van onze software, maar sta je ook open voor de input van de klant.  

Waar loopt deze tegen aan tijdens het gebruik van Incura, Abakus of Edevop? Je pakt zelf de verantwoordelijkheid om problemen op te lossen, en indien nodig schakel je met de juiste personen binnen ons bedrijf. 

Wij zijn trots op ons Customer Support team, en onze klanten ook. 

Ons bedrijf is gevestigd in een modern kantoorpand aan het mooie Spaarne in Haarlem. Prima bereikbaar met de fiets, auto en het OV. Met alle ruimte om veilig te kunnen werken op je eigen werkplek.  

In ons kantoor kun je kiezen om zittend, staand of op een stationaire fiets te werken. En met een super-de-luxe koffieapparaat start je elke dag met een heerlijke kop verse koffie of thee.  

Thuiswerken behoort tot de mogelijkheden en we zorgen voor de juiste benodigdheden zodat ook daar je werkplek helemaal op orde is.  

Wat verwachten we van jou?  

Het geeft jou een kick om een klant de allerbeste service te bieden. Je vindt het leuk om in teamverband te werken, bent open naar je collega’s, je bent geduldig en kunt goed omgaan met feedback. Ook voldoe je aan de volgende eisen:  

  • MBO+/HBO werk- en denkniveau  
  • minimaal 2 jaar ervaring in een vergelijkbare functie  
  • affiniteit met ICT en de gezondheidszorg  
  • ervaren met het werken met Word en Excel  
  • goede beheersing van de Nederlandse taal  
  • open houding, communicatief en flexibel  

Wat krijg je van ons?  

We hebben een open, informele en fijne werksfeer met ruimte voor persoonlijke ontwikkeling, eigen initiatief en droge humor. Je hebt veel vrijheid maar ook de nodige verantwoordelijkheden. Bij ons krijg je alle ruimte voor de juiste balans tussen werk en privé. Hard werken wordt regelmatig afgewisseld met gezellige (online) bedrijfsborrels, teamuitjes en personeelsfeestjes. Het is mogelijk om gedeeltelijk vanuit huis te werken. Verder bieden we jou:  

  • een uitdagende functie (minimaal 32 uur)  
  • diverse mogelijkheden om door te groeien binnen de organisatie
  • een prima salaris, jaarlijks getoetst aan de marktontwikkelingen  
  • een goed geregeld pensioen bij BrandNewDay  
  • gedeeltelijk vanuit huis werken  
  • een reiskosten- en/of thuiswerkvergoeding  
  • 25 vakantiedagen (op basis van 40 uur) 
  • een welverdiend eindejaarsgeschenk  

Hebben we jouw aandacht?  

We komen graag met je in contact om erachter te komen waar jouw ambities liggen en wat jou inspireert!  

Stuur jouw motivatie en CV naar Tamara van ’t Zand, Teamleider Customer Support.  

Heb je nog vragen? Neem dan contact op met Tamara via 088 – 9462273.

Soort dienstverband:

Voltijds, Deeltijds, Vaste baan 
Parttime uren: 32 – 40 per week  

Aanvullende vergoedingen:  

  • Thuiswerkvergoeding 

Arbeidsvoorwaarden:  

  • Werk vanuit huis 
  • Laptop  
  • Pensioen  
  • Reiskostenvergoeding  
  • Kerstpakket 
  • Vrijdagmiddagborrel 
  • Bedrijfsfeesten 

Werkschema:  

  • Flexibel werkrooster  
  • ma-vr  

Loonindicatie €2300,- €2.850,-  

 

 

< Terug

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature? Liever niet…