Wij bouwen innovatieve software
Over Health Cloud Initiative
Health Cloud Initiative is een Nederlands bedrijf dat software en diensten ontwikkelt voor professionals in de zorg. Onze missie is om de zorg in Nederland te verbeteren. En om dat te realiseren ontwikkelen we zelf software en diensten, maar werken we ook zoveel mogelijk samen met organisaties die dezelfde missie hebben. Want alleen samen kunnen we dit realiseren. De zorg ontwikkelt zich razendsnel en de zorgkosten stijgen hard in Nederland. We zijn ervan overtuigd dat we met slimme software waarin we gebruik maken van de nieuwste technieken als AI en door het ontwikkelen van zorgontlastende diensten ervoor kunnen zorgen dat de professionals hun tijd kunnen besteden aan werk waar ze goed in zijn en waar ze energie van krijgen. Zorg verlenen. Help jij mee?
Werken vanuit een fijne omgeving
Even voorstellen…
Het hart van onze organisatie is gevestigd in het mooie Haarlem. Direct aan het Spaarne. Hier werken we met ruim 50 enthousiaste medewerkers aan oplossingen voor een betere zorg. Naast ons kantoor in Haarlem hebben we ook een kantoor in Wageningen. Een belangrijk team van onze GGZ EPD software werkt vanuit dat kantoor. Maar dat is niet alles. Zeker niet. We bieden hybride werkmogelijkheden. Dat betekent dat we medewerkers hebben die vanaf huis werken en af en toe op kantoor komen. Dat werkt prima!
Zoeken naar de beste oplossing
Blijven ontwikkelen
Ontwikkeling en vooruitgang vinden we belangrijk. Dat zit in ons DNA. We willen dan ook dat onze medewerkers de kans krijgen hun ideeën uit te dragen en als het een goed idee is uit te voeren. Om dit te realiseren bieden we opleidingen aan en geven we onze medewerkers de mogelijkheid te experimenteren. Ondernemende medewerkers die uitdagingen niet schuwen helpen ons onze idealen te verwezenlijken!
Weten waarom het draait
Wat we doen
We richten ons op de Nederlandse zorgmarkt en bieden dan ook oplossingen die passen bij deze markt. Heb je een vraag over onze software of andere dienst, dan kan je terecht bij onze Nederlandstalige helpdesk. Wel zo makkelijk. Medewerkers van ons team komen vaak zelf uit de zorg. En niet alleen vanuit de technische afdelingen van zorginstellingen. Nee, we hebben meerdere mensen in dienst die zelf in de frontlinie van de zorg hebben gestaan. Deze praktische insteek helpt ons om oplossingen te bedenken die passen bij de zorg en die ook echt helpen.
Onze missie:
Geen administratie met innovatieve software voor 20.000 enthousiaste zorgverleners
Dit is een extreem doel dat we gesteld hebben. Het is bijna onrealiseerbaar en tegelijkertijd prikkelt het en daagt het uit. Het doel is: Geen administratie met innovatieve software voor 20.000 enthousiaste zorgverleners. Ofwel, we streven naar software waarmee zorgverleners geen seconde tijd kwijt zijn aan administratie van gegevens. Dat is net zoiets als hoe men 50 jaar geleden tegen zelfrijdende auto’s aankeek. Dat kan helemaal niet! We zullen zien.
Directie en stafleden
Eric de Boer
Algemeen Directeur
“Ik ben al meer dan 25 jaar getrouwd met een zorgverlener. Zij wijst me (bijna) wekelijks op wat er goed én fout gaat in de zorg in Nederland. Ik wil mijn enthousiaste team faciliteren om de zorgverleners te helpen om goede zorg te kunnen blijven leveren.”
Quentin Celie
Operationeel Directeur
“Zorgen dat mijn collega’s het naar hun zin hebben en daardoor goed in staat zijn mooie producten te maken voor onze klanten! Dat geeft mij energie!”
Marc Prette
CEO
Sami Shadad
Compliance Manager
“Onze klanten vertrouwen ons met hun praktijk- en cliëntgegevens. Een goed kwaliteitssysteem biedt hen de best mogelijke betrouw-baarheid en beveiliging van deze informatie. Aan mij de taak om dit kwaliteitssysteem optimaal te waarborgen.”
Jan Pieter Schoon
Manager Finance & Control
“Administratieve zaken regelen is echt ‘mijn ding’. Mijn werkgebied is de backoffice in het algemeen en de financiën in het bijzonder. Ik zorg met mijn naaste medewerkers dat onze collega’s ongestoord bezig kunnen zijn in waar zij goed in zijn.”
Annemarie Smid
Technisch Directeur
‘Ik sta voor kwaliteit van software en de processen waarmee we die maken: de applicatie moet stabiel, veilig en betrouwbaar zijn, zodat de zorgverlener zich kan richten op zijn of haar hoofdtaak.’
Pim van der Gulik
Marketing & Communicatie
“Met duidelijke communicatie rondom complexe problemen help ik zorgverleners om meer tijd aan de zorg te besteden en minder aan administraieve taken”
Tamara van ‘t Zand
Teamleider Customer Support
“Ik hou van het klantcontact, en vooral van het gevoel dat de klant zich geholpen voelt. Ook al kunnen we niet altijd alles oplossen.
“Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd” Plezier in mijn werk vind ik erg belangrijk, en dat is iets wat ik zeker heb. Met mijn collega’s maar ook vaak met de klanten.”
Hero Torenbeek
Manager Portfolio & Innovatie
Martine Huitenga
HRM
“Het geeft mij zoveel voldoening als je met zo’n enthousiast en betrokken team zoals we bij Incura hebben, je elke dag kunt inzetten voor je klanten.”